Best Western Hotels & Resorts lanserer SureStay Hotels

Best Western Hotels & Resorts introduserer nå sitt nye white label, SureStay Hotels. Med tre adskilte varemerker innen trestjerners-segmentet, SureStay Hotel, SureStay Plus Hotel og SureStay Signature Collection, tilbys nå et nytt alternativ til hotelleiere som vil ha stor lokal frihet, skriver kjeden i en pressemelding.

Fordelene for de hotelleierne som slutter seg til SureStay er mange. SureStay-hoteller får tilgang til Best Western Hotels & Resorts’ utvalgte OTA-avtaler, deres globale distribusjonskanaler, web- og mobilsider, og 70 års bransjeerfaring. I tillegg vil hotellene få støtte fra et globalt salgsteam, med fokus på forretningsreisende, såvel som privatreisende.

For å kvalifisere seg som et SureStay-hotell, kreves minst 3,5 i score på TripAdvisor.

– Med SureStay vil vi skape en gruppe hoteller som får tilgang til fordelene i en global hotellkjede, uten å tilpasse seg standarder og systemer, sier Johan Kukacka, CEO, Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia, og fortsetter:

– Det blir derfor enkelt å slutte seg til en franshiseavtale med SureStay Hotels, og vi ser et stort potensial i Skandinavia. Det fins veldig mange hoteller innen dette segmentet, som i dag ikke har noen kjedetilhørighet, eller tilhører en liten, lokal hotellkjede, og som savner utviklingsmuligheter som Best Western kan tilby.