Santa Line når nye høyder i årets store julekampanje

Det er mindre enn 60 dager igjen til jul, og i forbindelse med dette endrer Stena Line navn til Santa Line, og har fullt fokus på førjulsfeiring med gjestene om bord.Til tross for fjorårets kjempesuksess, viser årets bookingtall en enda større økning av gjester i julebordsesongen. Sammenlignet med samme periode i 2015, har antallet bestilte turer i november og desember økt med et gjennomsnitt på fem prosent på alle linjer, heter det i en pressemelding fra rederiet.

Det er snart på tide å fråtse i juleskinke, pølser og annen julemat. Dette er spesielt merkbart om bord på Stena Line, hvor julestria nå snart begynner. Sammenlignet med 2015, har Stena Lines bestillinger før jul allerede økt med fem prosent. Stena Line skifter i førjulstiden navn til Santa Line, som en del av sin julekampanje.

– Perioden frem til jul er veldig populær, og mange benytter anledningen til å besøke julemarkedene i nabolandene, samt å shoppe gaver og tradisjonelle julevarer. I fjor var Santa Line svært populært blant våre reisende, og i år er det enda mer attraktivt å reise, sier Ole Herman Kjernsby, Head of Travel Norway.

Årets julegavetips om bord

For mange passasjerer er reisen en utmerket mulighet til å kjøpe både julegaver til venner og familie samt ulike julespesialiteter. Basert på fjorårets salg og trender innen julegaveshopping om bord, er dette Stena Lines beste julegavetips i år: En god parfyme til voksne, og leker fra den nye filmen Trolls til barn. Tallene fra tidligere år tyder på at salget av parfyme har økt om bord, og trenden ser ikke ut til å avta i år.

– Frost var fjorårets hit for de små, og leker fra filmen Trolls er forventet å bli bestselgeren i år, sier Cecilia Alenfelt, Commercial Manager på Stena Line.

Foto: I julebordsesongen bytter Stena Line navn til Santa Line. Foto fra Stena Line.