- Future of Sales Conference | Oslo
- HSMAI med kraftig satsing i Norge!
- Feiring av suksess og fremragende prestasjoner: Reiselivsbransjens beste ble hedret på HSMAI Awards Norway 2023
- De nominerte til HSMAI Awards Norway 2023 er…
- Connecting Future Leaders er tilbake igjen torsdag 14. mars på Scandic Solli!
Flyplass-reklame til Clear Channel og Reklameservice
Clear Channel og Reklameservice tildelt reklamekontrakter på Avinors lufthavner. Det er kontrakter for salg av annonsering på utendørs- og offentlige reklameflater med start fra 1. januar 2018 som er tildelt, ifølge en pressemelding fra Avinor.
– Avinor opererer et nettverk av flyplasser, og ønsker å fremstå forutsigbare og like, på tvers av våre enheter. At vi har partnere som forvalter våre digitale og analoge reklameflater på en profesjonell og innovativ måte, er vi svært fornøyde med, og vi ser frem til å jobbe sammen med dem i kontraktsperioden, sier kommersiell direktør i Avinor, Maiken Skirstad Mo.
Avinor har besluttet å tildele reklamekontrakten til Clear Channel for følgende lufthavner; Oslo, Stavanger, Bergen, Trondheim, Bodø og Tromsø.
– Vi er svært glade og stolte over å ha fått Avinors tillit til å fortsette den videre utviklingen av reklamesalget på Norges største flyplasser, sier Mats Lundquist, som er administrerende direktør i Clear Channel i Norge.
– Vi har en ambisiøs plan for å utvikle flyplassreklamen videre, ikke minst ved å fortsette digitaliseringen, og vil senere i år presentere våre nyheter til markedet. Vi håper med disse spennende, nye og digitale produktene, at vil skape stor verdi for annonsører som ønsker å nå en kjøpesterk og relevant målgruppe, fortsetter han.
Reklameservice fikk tildelt reklamekontrakten for følgende lufthavner; Kristiansand, Haugesund, Ålesund og Evenes. De gleder seg til å samarbeide med Avinor om utviklingen av reklameflatene i årene som kommer.
– Vi planlegger omfattende modernisering og digitalisering av reklameflatene på de ulike flyplassene, med hovedvekt på rammeløse storskjermer og bakgrunnsbelyste skilt, samt spesialdesignede utstillingsplasser og ulike integrasjonsmuligheter med digitale medier. Større og slankere flater, skjermbaserte, så vel som trykte, vil gi unik eksponering, og åpne interessante muligheter for annonsørene. Utstrakt bruk av LED-teknologi vil bidra til heving av kvaliteten på løsningene, og parallell forbedring av miljøregnskapet, sier daglig leder i Reklameservice, Harald Fredly.
Ny kontraktsperiode vil vare fra 1. januar 2018 til 31. desember 2024.
Foto: Sommertrafikk i Oslo lufthavn, Gardermoen. Fotograf: Espen Solli/Oslo Lufthavn AS.