- Reiselivets Oscar-kveld: Priser, prestisje og jubel da HSMAI hedret årets beste i bransjen
- Finalistene til HSMAI Awards Norway 2024 er…
- Meld deg på HSMAI Europe Power-Up – SoMe and influencers – The New Era of Reaching Customers!
- HSMAI Awards Norway 2024
- Nytt og spennende år - Møte- og Eventbørsen, Awards, ECC og mer!
Radisson Blu blir rosa til inntekt for brystkreftsaken

For å sette fokus på brystkreft-saken og samle inn penger til brystkreft-forskning er flere av Radisson Blus gjesterom rosa i hele oktober. Forvandlingen er en del av hotellkjedens kampanje, Love Blu – Be Pink, hvor Radisson Blu-hotellrom verden over dekoreres rosa til inntekt for brystkreftsaken.
– For å støtte denne viktige saken velger vi å gi gjestene våre anledning til å bo i rosa gjesterom og samtidig støtte og fremme forskning på brystkreft, forteller Ronald Smithjes, Regional Director for Radisson Hotel Group i Norge, Island og Danmark.
Til inntekt for den gode saken har Radisson Blu dekorert flere av sine rom rosa. Med rosa håndklær, puter, senge-overkast og andre detaljer er rommene forvandlet i hele oktober. Kampanjen pågår hele måneden, og en del av omsetningen fra utleie av rommet doneres til det gode formålet.
I Norge finnes rosa rom tilgjengelig hos Radisson Blu Hotel, Bodø, Radisson Blu Hotel, Tromsø, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo og Radisson Blu Royal Garden Hotel, Trondheim.
– Vi er glade for å kunne støtte kampen mot brystkreft. Sammen med våre gjester ser vi frem til å sette fokus på temaet og samle inn penger til denne viktige saken, avslutter Smithjes.
Foto: Rosa dekor på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo. Foto fra Radisson Hotel Group.