Stem frem din favoritt!

Tommelen opp

Hvem mener du er årets bransjepersonlighet og hvilket turistkontor yter best service?

Nå kan du være med på å avgjøre hvilket turistkontor som er best samt hvilken bransjepersonlighet som har utmerket seg i løpet av året som har gått.

I år samarbeider Travel News og HSMAI i å dele ut to prestisjetunge priser:

  • Årets bransjepersonlighet
  • Årets turistkontor

Førstnevnte deler Travel News ut på HSMAIs arrangement den 10. januar, den andre deler HSMAI ut på Grand Travel Awards den 14. januar. Begge vinnerne er det Travel News‘ og HSMAIs lesere som stemmer frem.

Skriv inn navnet på det utenlandske turistkontoret i Skandinavia du mener har gjort best innsats for promotere sitt land i løpet av det siste året. Vinneren skal kåres med vekt på de sju punktene det jobbes med under Serviceløft-kåringen og Fans of Good Service:

  1. Kundebehandling
  2. Tjenesteutvikling
  3. Medarbeiderutvikling
  4. Klagebehandling
  5. Fysiske rom og systemer
  6. Kommunikasjon
  7. Kundeopplæring

Skriv inn din favoritt i feltet under:

[contact-form][contact-field label=’Navn’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’E-post’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Webside’ type=’url’/][contact-field label=’Dette turistkontoret yter best service:’ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’Mitt forslag til Årets bransjepersonlighet’ type=’text’ required=’1’/][/contact-form]

I Årets bransjepersonlighet skal du stemme på den personen du syns har promotert reiselivsbransjen best, eller har gjort størst innsats for den. Hvem mener du har utmerket seg i løpet av 2012? Dette fyller du også inn i skjemaet over.

Takk for at du deltok på undersøkelsen!

HSMAI og Travelnews

Hilsen oss i HSMAI og Travel News.