HSMAIs kundeservice-pris til Nespresso Eger

Related Post

Under sommerfesten i regi av HSMAI og Oslo Handelsstands Forening tirsdag kveld, stakk Nespresso Eger av med den gjeve kundeservice-prisen, da HSMAI delte ut sine Service Awards Norway 2016. Thon Hotel Rosenkrantz i Oslo mottok hederlig omtale i samme kategori.

Stemningen var høy da om lag 150 mennesker var samlet til fest på Steen & Strøms Taket i Oslo sentrum, for å feire sommeren – og vinnerne i de respektive konkurransekategoriene.

– Vi er imponert over servicenivået hos begge vinnerne, og, ikke minst, over gullvinneren, Nespresso Eger, for den personlige servicen de yter, sier juryens leder, høyskolelektor Ulf Stigen ved Høyskolen Kristiania.

– Vi er utrolig stolte over å ha vunnet HSMAIs Service Award for vår boutique på Eger. Da vi flyttet boutiquen i November 2016 var målet å fortsette vårt fokus på at Nespresso skal være et sted for en spennende kaffeopplevelse, nye smaker og storytelling. Vår tasting bar er nå plassert i hjertet av boutiquen hvor vi ønsker alle våre kunder velkommen til å snakke med våre kaffespesialister og kanskje finne en ny favorittkaffe, sier Nespresso Norways BEO Susan Bonsak.

Her er juryens begrunnelse, ordrett gjengitt:

Vinneren har hatt stor suksess med sin nyrenoverte butikk midt i Oslo sentrum. Serveringsbaren har blitt hjertet til inspirasjon og storytelling. Nordmenns favorittdrikk kombinert med personlig service og muligheten til å prøve produktet før kjøp, bidrar både til økt kundetilfredshet og økt salg.

Det er svært gledelig å kåre Nespresso Eger som vinner i kategorien Customer Service. HSMAI gratulerer!

Thon Hotel Rosenkrantz mottar diplomet for hederlig omtale i kategorien Customer Service under HSMAIs sommerfest på Steen & Strøms Taket i Oslo sentrum, tirsdag 20. juni 2017. Fotograf: Ida Øksdal-Korneliussen.
Thon Hotel Rosenkrantz mottar diplomet for hederlig omtale i kategorien Customer Service under HSMAIs sommerfest på Steen & Strøms Taket i Oslo sentrum, tirsdag 20. juni 2017. Fotograf: Ida Øksdal-Korneliussen.

Sommerfesten og prisutdelingen kunne knapt ha funnet sted under bedre forhold, som det fremgår av disse bildene:

Toppfoto: Nespresso Eger mottar vinnerprisen i kategorien Customer Service under HSMAIs sommerfest på Steen & Strøms Taket i Oslo sentrum, tirsdag 20. juni 2017. Fotograf: Ida Øksdal-Korneliussen.

Posted in Ukategorisert