Norske bedrifter er utsultet på å oppleve verden.

To nyansettelser i JCP Travel. Gjengen er klare for å gjøre verden til sin arbeidsplass igjen

JCP sitt event-reisebyrå, Travel, opplever en ekstrem pågang. Kunder er nærmest utsultet på å reise og oppleve verden sammen med kollegaer og partnere. Etter å ha stått på en digital mellomstasjon i to år er nå hungeren etter å komme ut i verden og oppleve nye steder og kulturer sammen stor.

Morten Christiansen, daglig leder i JCP Travel

Det oppleves som at mange nå ønsker å ta igjen alle de øyeblikkene de ikke har kunnet oppleve de siste to årene. Vi trenger pause fra Teams, og skape opplevelser sammen. De små samtalene, de unike destinasjonene og rett og slett prioritere tid sammen, sier daglig leder i JCP Travel, Morten Christiansen.

Det er ikke bare kundene som er klare for nye opplevelser- det er JCP Travel også, og det er ekstra gøy å kunne styrke laget nå som etterspørselen er der.

Det er utrolig gledelig å få ombord Frida Elise Hagen og Kine Krogstad. Kine kommer fra Choice-systemet og Amerikalinjen hotell, og Frida fra Godt Levert-gruppen. I tillegg var Tonje Eckholdt tilbake i selskapet høsten 2021 etter et opphold hos Sparebank 1, legger Christiansen til.

– For meg virker JCP som en svært attraktiv arbeidsplass, med et lekent og proft arbeidsmiljø fylt av kreative og engasjerende mennesker. Det er menneskene som gjør JCP helt unik! Sier Hagen.

Krogstad legger til – Jeg hadde lyst til å jobbe for JCP fordi jeg hadde hørt at det var et arbeidsmiljø med mye rom for vekst og læring. Folka her har en generell innstilling om at alt er mulig. Og det synes jeg er KULT!

Om JCP:
JCP-familien består av JCP Event, JCP PRAD, JCP Travel, JCP Arena og Retail Factory. Kommunikasjonshuset teller i dag totalt 80 ansatte i Norge.

Toppfoto: JCP Travel