- HSMAI med kraftig satsing i Norge!
- Feiring av suksess og fremragende prestasjoner: Reiselivsbransjens beste ble hedret på HSMAI Awards Norway 2023
- De nominerte til HSMAI Awards Norway 2023 er…
- Connecting Future Leaders er tilbake igjen torsdag 14. mars på Scandic Solli!
- Meld deg på Møte- og Eventbørsen 2024!
Amadeus og Accenture bruker kunstig intelligens for å øke SAS’ inntekter fra tilleggstjenester
Amadeus har, sammen med Accenture, utviklet en AI-basert analysetjeneste for salg av tilleggstjenester som hjelper SAS å øke sine inntekter.
Ved å kombinere selskapets teknologi og ekspertise innen flybransjen med Accentures sterke dataanalyse og maskinlæringsmodeller*, har Amadeus gjort det mulig for SAS å utnytte datadrevet innsikt til å raskt generere verdi.
Last ned hele studien her, for å lese mer om hvordan Amadeus og Accenture har hjulpet SAS med å optimalisere sine tilleggstjenester i tråd med de reisendes forventninger.
Her kan du lese om SAS sin egen opplevelse av samarbeidet.
*Maskininnlæringsmodellene er utviklet i samarbeid med Massachusets Institute of Technology (MIT).
Foto: Fra innflyvningen til Bodø. Foto fra SAS.